Na przestrzeni ostatnich kilku
lat nastąpiła w Polsce w obrębie reklamy i usług reklamowych prawdziwa
rewolucja. Obok tradycyjnych form reklamowania produktów pojawiły się bowiem
inne, bardziej innowacyjne formy, które obecnie wypierają nawet te formy
pierwotne, jak na przykład reklamy medialne czy w formie plakatów lub banerów.
Pojawiła się jednakże jedna nowa forma reklamy, a mianowicie wydruk wielkoformatowy. Jest to nic
innego jak tylko cyfrowy nadruk danej reklamy na wielkim płacie materiału lub
papieru, który następnie wiesza się na blokach mieszkalnych lub innych dużych
powierzchniach ściennych. Wydruk
wielkoformatowy może więc wisieć przez bardzo długi czas na danym budynku,
informując klientów i postronne osoby o ofercie produktowej lub usługowej
konkretnej firmy. Pamiętajmy, że taki wydruk może jednak działać zarówno
pozytywnie i przynosić firmie zyski, ale też może odstraszać klientów i
powodować wręcz złość mieszkańców budynków, na których ów wydruk wisi. Może się
bowiem tak zdarzyć, że ktoś nie życzy sobie tego, aby wydruk wielkoformatowy zasłaniał mu widok z okna. A takie przypadki
się zdarzają, o czym świadczą skargi mieszkańców i osób, które uważają, iż
takie formy reklamy szpecą miejski krajobraz.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz