poniedziałek, 20 lutego 2012

reklamy świetlne

W ostatnich kilku latach bardzo popularne stało się reklamowanie produktów i usług, wykorzystując do tego celu reklamy świetlne. Tego rodzaju reklamy (kasetony) mają jedną niepodważalną zaletę. Otóż operują one i wykorzystują efekty świetlne, które przyciągają wzrok oraz są atrakcyjne pod względem wizualnym dla przeciętnego odbiorcy.


Doskonałym przykładem reklam świetlnych są reklamy pokrywające w zasadzie każdy możliwy punkt i przestrzeń japońskich ulic. W ten sposób reklamują się wielkie koncerny technologiczne albo mniejsze koncerny, a w Stanach Zjednoczonych, np. na nowojorskich ulicach, reklamy świetlne (kasetony) stanowią największy procent wszystkich reklam, które możemy zobaczyć na zewnątrz, czyli na świeżym powietrzu. Pamiętajmy również o tym, że tego rodzaju reklamy sa niezwykle trwałe i w zasadzie można je postawić lub powiesić wszędzie, ponieważ są one wyświetlane na wielkich monitorach. Ich obsługą zajmują się natomiast wyspecjalizowane w tym zakresie firmy, których bardzo wiele funkcjonuje na rynku reklamowym i bilboardowym. Reklamy świetlne są z pewnością doskonałym pomysłem dla firm uznanych, które mają wystarczająco dużo środków na to, by móc sobie pozwolić na wykupienie czasu prezentowania swojej marki na ekranie ulicznym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz