poniedziałek, 19 grudnia 2011

Różne sposoby eksponowania materiałów reklamowych.

W dobie rozwoju różnych narzędzi i nośników reklamowych, wszystkie firmy i osoby prywatne zainteresowane promowaniem swoich produktów mają do wyboru naprawdę ogromny wachlarz możliwości. Jeszcze dziesięć lat temu, najpopularniejsze były reklamowe ulotki. Ich atutem był niski koszt realizacji, przy jednocześnie dużym nakładzie.  

W miarę, gdy zaczęło przybywać ulotek, poddano dyskusji ich skuteczność jako narzędzia reklamowego. Wynika to z faktu, że przy tak gigantycznym zatrzęsieniu papierowych reklam, potencjalni odbiorcy ulegają szumowi informacyjnemu i zwyczajnie nie zwracają uwagi na to, co dostają do ręki. Na szczęście, na przestrzeni ostatnich lat gama nośników reklamowych bardzo szybko się rozwija i teraz mamy do wyboru znacznie więcej możliwości. Dziś reklama w Gdańsku czy Sopocie to znacznie większa szansa dotarcia do odbiorców. 

 Takie działanie ma też wpływ na budowanie wizerunku marki w pamięci konsumenta. Reklam jest coraz więcej, często nawet nieświadomie utrwalamy w pamięci dany produkt, czy znak firmowy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz