czwartek, 18 sierpnia 2011

Kilka słów o współczesnej reklamie

Reklama to jeden z kluczowych sposobów dotarcia do klientów. Dlatego też wiele firm decyduje się na druk najróżniejszych materiałów promocyjnych. Doskonałą opcją reklamybanery i plakaty. Można na nich wyeksponować sprzedawany towar, czy zareklamować jakąś usługę. W związku z rozwojem gamy płaszczyzn reklamowych, coraz więcej firm decyduje się na przykład na oklejanie samochodów, które automatycznie stają się mobilną przestrzenią reklamową. Zdarza się że po znalezieniu ciekawej lokalizacji firmy decydują się na zainstalowanie swojego materiału na ścianach budynków. Do tego typu przedsięwzięć wykorzystuje się druk wielkoformatowy. Niesłabnącym zainteresowaniem reklamodawców cieszy się dzisiaj także reklama świetlna. Żeby oznaczyć siedzibę firmy, można wykorzystać kasetony. Można je spotkać w różnych wariantach: jednostronne, dwustronne, podświetlane. Istnieje też bardzo szeroka gama wymiarów tego nośnika reklamowego. Doskonałym przykładem reklamy przenośnej jest tak zwany roll up. To rozwiązanie bardzo dobrze sprawdza się np. na różnego rodzaju targach. Rozłożenie jest dziecinnie proste, natomiast dla ułatwienia transportu zazwyczaj dołącza się do niego pokrowiec.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz